dijous, 8 de febrer del 2007

when i fall in love

deu ser aquesta primavera que ensenya la poteta i torna a marxar, aquests dies que s'allarguen, la cosa és que he estat tota la tarda escoltant cançons d'amor i així segueixo, malgrat l'hora que és, l'encostipat que no acaba de marxar i que demà he de matinar (avui ha estat el meu darrer matí lliure en uns mesos).
en una tarda així ha aparegut nat king cole cantant "when i fall in love" i ara mateix el rod stewart versiona "when i need you" del leo sayer. massa per a la carabassa.
deu ser aquesta primavera que ensenya la poteta i torna a marxar, aquests dies que s'allarguen, la cosa és que aquest bloc no hauria de ser un remember when. o sigui, que corto y cierro.
(amb "when i fall in love", la versió en directe que em va arribar un vespre d'estiu provant un micro i uns cascos).
debe de ser esta primavera que enseña la patita y vuelve a marcharse, estos días que se alargan, el caso es que me he pasado la tarde escuchando canciones de amor y así sigo, a pesar de la hora que es, el resfriado que no termina de irse y que mañana tengo que madrugar (hoy ha sido mi última mañana libre en unos meses).
en una tarde así ha aparecido nat king cole cantando "when i fall in love" y ahora mismo rod stewart versiona "when i need you" de leo sayer. demasié pa la calabaza.
deber de ser esta primavera que enseña la patita y vuelve a marcharse, estos días que se alargan, el caso es que este blog no tendría que se un remember when. así que, corto y cierro.
(con "when i fall in love", la versión en directo que me llegó una tarde de verano probando un micro y unos cascos).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada