dimarts, 6 de febrer del 2007

alleujament cibernètic

la meva feina com a autònoma, facilitadora d'un aïllament laboral que em recomforta, molts cops em porta obligatòriament a trobar-me amb persones desconegudes en congressos, fires o convencions. la soledat d'una treballadora solitària ho seria completament i de forma insuportable si el seu portàtil, únic amant fidel, no l'acompanyés a tot arreu i pogués cobrar vida. em refereixo a la sensació de pànic imminent, de claustrofòbia incontrolada, de nus a la gola, d'ansietat, de plor, de desesperació, etc. que sento cada vegada que em fico en la impersonal habitació d'hotel que m'ha tocat en sort i penso que pot no haver-hi wifi.
però encara no m'ha fallat, si no, no escriuria. estaria fent-me unes caipirinhes al bar dient-li bestieses a algun cambrer avorrit.
alivio cibernético
mi trabajo como autónoma, facilitador de un aislamiento laboral que me reconforta, muchas veces me lleva obligatoriamente a encontrarme con personas desconocidas en congresos, ferias o convenciones. la soledad de una trabajadora solitaria lo sería completamente y de forma insoportable si su portátil, único amante fiel, no la acompañase allí donde va y pudiese cobrar vida. me refiero a la sensación de pánico inminente, de claustrofobia incontrolada, de nudo en la garganta, de ansiedad, de llanto, de desesperación, etc. que siento cada vez que me meto en la impersonal habitación de hotel que me ha tocado en suerte y pienso que puede no haber wifi.
pero todavía no me ha fallado, si no, no escribiría. estaría tomando unas caipirinhas en el bar diciéndole tonterías a algún camarero aburrido.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada