diumenge, 4 de febrer del 2007

de moments de golafreria

aquest cap de setmana n'he tingut dos:
el primer, en pijama de flors taronges, amb mitjons gruixuts, escoltant música caribenya, i deixant que la pluja embruti els vidres de la finestra (que em tocarà netejar un altre dia). m'he aixecat, mig adormida (quan m'he pintat les ungles amb purpurina?), despentinada (ho sé perquè se m'enreden els cabells sobre les espatlles), i he obert la nevera, el congelador, i n'he tret un pot gran de gelat de dulce de leche. me l'he menjat gairebé tot amb cullera de sopa.
el segon, vestida amb la faldilla llarga de pana (he de reconèixer que la calefacció m'ha fet venir una xafogor a les cames que no esperava), llegint el diari (en realitat, la revista que acompanya el diari), asseguda amb les cames encreuades a la taula d'una cafeteria cèntrica que encara no s'havia omplert de gent. un brioix francès i una xocolata ben calenta.
de momentos de glotonería
este fin de semana he tenido dos:
el primero, en pijama de flores naranjas, con calcetines gordos, escuchando música caribeña y dejando que la lluvia ensucie los vidrios de la ventana (que me tocará limpiar otro día). me he levantado, medio dormida (¿cuando me he pintado las uñas con purpurina?), despeinada (lo sé porque se me enreda el pelo sobre los hombros), y he abierto la nevera, el congelador, y he sacado un tarro grande de helado de dulce de leche. me lo he comido casi entero con una cuchara de sopa.
el segundo, vestida con la falda larga de pana (he de reconocer que la calefacción me ha provocado un calor en las piernas que no esperaba), leyendo el diario (en realidad, la revista que acompaña el diario), sentada con las piernas cruzadas en la mesa de una cafetería céntrica que aún no estaba llena de gente. un brioche francés y un chocolate bien caliente.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada