dissabte, 17 de febrer del 2007

ja torna a ploure

i això no li senta bé al meu ànim: ja m'havia acostumat a la caloreta preprimaveral i ara mateix sento que el cap em roda i em pregunto com nassos puc passar de perdre l'oremus per un pintor a caure rendida als peus d'un home que li falten dits.
ho sé, és culpa del temps, els extrems em desestabilitzen i ja perdo el meu control serè habitual.
everywhere you go, always take the weather with you...
o em poso damunt del cap un paraigua de color taronja i ja tot torna a la normalitat
o trec el cap pel balcó, deixo que la pluja em mulli el front i, d'amagat, encenc una cigarreta que tenia guardada en una butxaca. està mig rebregada, però em sento fantàstica (a l'estil d'una actriu woodyalleniana).
ya vuelve a llover
y eso no le sienta bien a mi ánimo: ya me había acostrumbrado al calorcillo preprimaveral y ahora mismo siento que la cabeza me da vueltas y me pregunto cómo narices puedo pasar de perder el oremus por un pintor a caer rendida a los pies de un hombre al que faltan dedos.
lo sé, és culpa del tiempo, los extremos me desestabilizan y ya pierdo mi sereno control habitual.
everywhere you go, always take the weather with you...
o me pongo encima de la cabeza un paraguas de color naranja y ya todo vuelve a la normalidad
o saco la cabeza por el balcón, dejo que la lluvia me moje la frente y, a escondidas, enciendo un cigarrillo que tenía guardado en el bolsillo. está perjudicado, pero me siento fantástica (al estilo de una actriz woodyalleniana).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada