dissabte, 17 de març del 2007

quin petardeig

en fi, que ja està aquí la primavera que la sang altera. el meu psicoterapeuta m'ha obligat, literalment, a allunyar-me de l'ordinador aquests darrers dies. cura de desintoxicació i llargs passeigs i beure molta aigua.
ja n'estic tipa. d'acord que tinc baixons molt fomuts, però, a veure!, qui no en té? siguem sincers, en quina societat es creu que visc aquest psicoterapeuta de tres al quarto? doncs sí, tinc baixades i pujades, com un dragon khan, i mira que estupenda que estic.
vaig agafar coloret a la cara l'altre dia fent un vi en una terrasseta i crec que, com que m'he engreixat, se m'han posat els pits més de dona.
doncs au, que les bombin les noves teràpies de neteja d'ànima!
me'n vaig a veure si em compro algun llibre eròtic, que en tinc ganes.
ah, i unes arracades negres de cèrcol.
qué petardeo
en fin, que ya está aquí la primavera que la sangre altera. mi psicoterapeuta me ha obligado, literalmente, a alejarme del ordenador estos últimos días. cura de desintoxicación y largos paseos y beber mucha agua.
ya estoy harta. de acuerdo que tengo bajones muy jodidos, pero, ¡a ver! ¿quién no los tiene? seamos sinceros, ¿en qué sociedad cree que vivo este psicoterapeuta de tres al cuarto? pues sí, tengo subidones y bajones, como un dragon khan, y mira qué estupenda que estoy.
cogí colorcillo en la cara el otro día tomando un vino en una terraza y creo que, como he engordado, se me han puesto los pechos más de mujer.
ale, ¡que les den a las nuevas terapias de limpieza del alma!
me voy a ver si me compro algún libro erótico, que tengo ganas.
ah, y unos pendientes negros en forma de aro.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada